Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Moje zamówienie nie dotarło! Co robić?

Jeśli minęło 85 dni* od momentu złożenia zamówienia, a przesyłka jeszcze nie dotarła pod wskazany adres lub do urzędu pocztowego, prosimy zażądać zwrotu kosztów.

Jak mogę złożyć wniosek o zwrot?

  • Kliknij ikonę swojego profilu na naszej stronie i wybierz opcję „Moje zamówienia”.
  • Wybierz zamówienie, które nie zostało dostarczone w ciągu 85 dni*.
  • Na stronie zamówienia kliknij „Nie”.
  • Po wykonaniu tych czynności aplikacja wyśle wniosek o zwrot kosztów do zespołu wsparcia.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od zmiany statusu zamówienia na „Zrefundowane”. Pieniądze wrócą na to konto, z którego dokonano płatność.

Czy możemy odmówić Ci zwrotu pieniędzy?

Tak, jeśli minęło ponad 99 dni* od daty złożenia zamówienia.

Gwarancja w przypadku niedostarczenia uruchamia się na 85 dzień i trwa do dnia 99 od dnia złożenia zamówienia.