Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną
Moje zamówienie nie dotarło! Co robić?
Jeśli minęło 85 dni* od momentu złożenia zamówienia, a przesyłka jeszcze nie dotarła pod wskazany adres lub do urzędu pocztowego, prosimy zażądać zwrotu kosztów.
Jak mogę złożyć wniosek o zwrot?
- Kliknij ikonę swojego profilu na naszej stronie i wybierz opcję „Moje zamówienia”.
- Wybierz zamówienie, które nie zostało dostarczone w ciągu 85 dni*.
- Na stronie zamówienia kliknij „Nie”.
- Po wykonaniu tych czynności aplikacja wyśle wniosek o zwrot kosztów do zespołu wsparcia.
Kiedy otrzymam pieniądze?
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od zmiany statusu zamówienia na „Zrefundowane”. Pieniądze wrócą na to konto, z którego dokonano płatność.
Czy możemy odmówić Ci zwrotu pieniędzy?
Tak, jeśli minęło ponad 99 dni* od daty złożenia zamówienia.
Gwarancja w przypadku niedostarczenia uruchamia się na 85 dzień i trwa do dnia 99 od dnia złożenia zamówienia.