W przesyłce brakuje zamówienia! Co robić?
Jeśli w połączonej paczce nie doliczyłeś jednego z zamówień, skontaktuj się z zespołem wsparcia Coolbe! Przetworzymy Twoje zgłoszenie i pomożemy rozwiązać problem na Twoją korzyść!
Jak wysłać zgłoszenie do działu wsparcia?
1. Kliknij ikonę swojego profilu i wybierz opcję „Moje zamówienia”.
2. Wybierz niedostarczone zamówienie we wspólnej paczce.
3. Możesz się z nami skontaktować pod adresem support@coolbe.pl, lub klikając w ikonkę „Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie”, jeśli korzystasz ze strony internetowej.
4. Opisz sytuację i dołącz dowód — zdjęcie paczki pocztowej i otrzymanych zamówień.
O czym należy pamiętać, kontaktując się z działem wsparcia:
-
W przypadku braku towaru w przesyłce połączonej należy skontaktować się w ramach gwarancji niedostarczenia — do 99 dni od daty płatności*. Pamiętaj, że jeśli paczka została połączona — wszystkie zamówienia muszą przyjść razem i nie trzeba czekać na osobną dostawę.
-
Dział wsparcia może poprosić cię o zdjęcie przesyłki pocztowej — nie wyrzucaj jej, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
-
Ponadto specjalista ds. wsparcia użytkowników może poprosić cię o dodatkowe dowody — na przykład wideo (w tym film z rozpakowywania zamówienia na poczcie, jeśli była o tym mowa wcześniej) lub zdjęcia pod innym kątem. Wszystko to jest niezbędne, abyśmy mogli pomóc Ci odzyskać pieniądze za nieotrzymany artykuł.
Czy możemy odmówić Ci zwrotu pieniędzy?
- Minęło ponad 30 dni od otrzymania zamówienia.
- Nie dostarczono wymaganych dowodów.
Kiedy otrzymam pieniądze?
Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano płatności, w ciągu 14 dni.
*Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od kraju.
Okres gwarancji można znaleźć na karcie każdego zamówienia w sekcji „Gwarancja”.