Gwarancja zwrotu kosztów w razie niedostarczenia zamówienia
Na naszej platformie obowiązuje gwarancja w razie niedostarczenia zamówienia, tj. każde zamówienie ma maksymalny czas realizacji, po którym rozpoczyna się gwarancja na dostawę i działa ona przez 14 dni. W tym okresie należy skontaktować się z nami w sprawie zwrotu w przypadku niedostarczenia zamówienia, pisząc do nas na e-mail.
Dajemy sprzedawcom do 99 dni* na dostarczenie zamówienia. Jeśli minęło 85 dni* od momentu złożenia zamówienia, a przesyłka jeszcze nie dotarła, możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów.
W przypadku towarów od europejskich sprzedawców terminy gwarancji są inne. Mogą się również różnić w zależności od kraju przeznaczenia.
Możesz sprawdzić warunki gwarancji w następujący sposób:
- w karcie produktu: sekcja „Gwarancja”.
- na karcie zamówienia: informacje znajdują się po prawej stronie nad przyciskiem „Pomoc”. Data zakończenia gwarancji znajduje się tuż po prawej stronie numeru zamówienia.
W procesie wysyłki powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu gwarancji wyślemy Ci drogą mailową, a także wszystkie zmiany statusu zamówienia — nie ignoruj ich!
Czy możemy odmówić Ci zwrotu pieniędzy?
Tak, jeśli minęło ponad 99 dni* od daty złożenia zamówienia.
*Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od kraju użytkownika.