Śledzenie przesyłki nie działa!
Jeśli śledzenie na stronie zamówienia nie uaktualnia danych, nie martw się!
Paczka w drodze do Ciebie przechodzi ogromną liczbę etapów: magazyny, sortowanie, punkty celne. Na każdym z nich zamówienie może spędzić trochę czasu. W sezonie wszystkie placówki pocztowe, centra sortujące i celne są przeciążone, więc paczki mogą być przetwarzane dłużej niż zwykle.
Aby uwzględnić wszystkie możliwe opóźnienia na tych etapach, zapewniliśmy gwarancję w przypadku niedostarczenia, która uruchamia się na 85 dzień i trwa do dnia 99 od dnia złożenia zamówienia.
W niektórych przypadkach sprzedawcy używają kodów śledzenia, które działają tylko na terenie Chin i nie są rozpoznawane przez służby pocztowe w innych krajach. Niemniej jednak nie ma to wpływu na proces dostawy. Przesyłka dotrze w wyznaczonym czasie, mimo że śledzenie nie działa.
Jeśli minęło już 85 dni od złożenia zamówienia, a ono jeszcze nie dotarło, skontaktuj się z zespołem wsparcia i złóż wniosek o zwrot kosztów.
Jak mogę złożyć wniosek o zwrot?
1. Kliknij ikonę swojego profilu na naszej stronie i wybierz opcję „Moje zamówienia”.
2. Wybierz zamówienie, które nie zostało dostarczone w ciągu 85 dni.
3. Na stronie zamówienia kliknij "Nie". Pojawi się okno wymagające Twoich danych kontaktowych. Podaj swój adres e-mail. Upewnij się, że adres e-mail jest poprawny, ponieważ to na niego przyjdzie odpowiedź. Jeśli nie ma takiego pytania, zamówienie mogło zostać oznaczone jako dostarczone — poszukaj go w zakładce „Oczekuje na recenzję".
4. Po wykonaniu tych czynności aplikacja wyśle wniosek o zwrot kosztów do zespołu wsparcia.
Kiedy otrzymam pieniądze?
Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano płatność, w ciągu 14 dni po zmianie statusu zamówienia na "Zrefundowane", ale zdecydowana większość zwrotów realizowana jest w terminie do 3 dni.
Czy mogą odmówić mi zwrotu?
Tak, jeśli minęło ponad 99 dni od daty złożenia zamówienia.
Ważne: Czas dostawy naszych produktów może się różnić w zależności od kraju dostawy.