Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Co mogę zrobić, jeśli nie satysfakcjonuje mnie jakość zakupionego produktu?

W przypadku otrzymania wadliwego produktu (zepsutego, złamanego, uszkodzonego) lub bardzo złej jakości, natychmiast skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia Coolbe! Na pewno pomożemy Ci rozwiązać ten problem.

Jak przesłać zgłoszenie do działu wsparcia?

1. Kliknij ikonę swojego profilu i wybierz opcję „Moje zamówienia”.
2. Wybierz zamówienie, które reklamujesz.
3. Możesz się z nami skontaktować klikając w ikonkę „Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!” Znajduje się ona na naszej stronie internetowej w lewym dolnym rogu w zakładce „Pomoc”.
4. Opisz, co jest nie tak z artykułem i dołącz dowód — zdjęcie albo wideo przedstawiające owe wady.

O czym należy pamiętać, kontaktując się w sprawie artykułu o niskiej jakości:

  • Reklamacje dotyczące jakości artykułu przyjmujemy w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki — tyle trwa nasza gwarancja.
  • Gwarancja jakości nie obejmuje działania produktów kosmetycznych.
  • Gwarancja jakości nie obejmuje towarów konsumpcyjnych (np. szczoteczki do zębów, produkty dla dorosłych), które uległy awarii podczas użytkowania, ponieważ nie można sprawdzić warunków ich użytkowania.
  • Dział wsparcia może poprosić Cię o zdjęcie przesyłki pocztowej — nie wyrzucaj jej, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
  • Ponadto agent wsparcia może poprosić cię o dodatkowe dowody — na przykład wideo (w tym film z rozpakowywania zamówienia na poczcie, jeśli była o tym mowa wcześniej) lub zdjęcia pod innym kątem. Wszystko to jest niezbędne, abyśmy mogli pomóc Ci odzyskać pieniądze za wadliwy artykuł.

Oddzielnie zauważamy, że dział wsparcia może również poprosić Cię o zniszczenie otrzymanych artykułów. Zwrotu kosztów dokonamy po przesłaniu przez Ciebie zdjęcia lub filmu przedstawiającego zniszczenie.

Prosimy nie wyrzucać artykułu, aż problem nie zostanie ostatecznie rozwiązany.

Czy możemy odmówić Ci zwrotu pieniędzy?

Tak, w przypadkach poniżej, ale nie ograniczając się do:

• Gdy minęło więcej niż 30 dni od otrzymania produktu;
• Dostarczasz fałszywe lub wprowadzające w błąd dowody, informacje lub nieprawdziwe oświadczenia zespołowi wsparcia Coolbe, lub odmawiasz przestrzegania jakichkolwiek instrukcji dotyczących dostarczenia dowodów lub zwrotu produktu;
• Dowody, które dostarczasz, są niejednoznaczne, edytowane lub przedstawiają inny produkt;
• Pozbyłeś się, zniszczyłeś lub niewłaściwie obchodziłeś się z przedmiotem/zniszczyłeś go bez upoważnienia zespołu wsparcia;
• Próbowałeś edytować lub wykonać naprawę bez kontaktu ze Sprzedawcą lub Coolbe w ramach polityki dobrowolnej gwarancji jakości.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano płatności, w ciągu 14 dni.