Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Nie widzę zwrotu kosztów

Jeśli zamówienie ma status „Zrefundowane”, zwrot pieniędzy już został dokonany przez Coolbe i środki wrócą na konto w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Dlaczego to tyle trwa?

Często myślimy, że płatności internetowe są natychmiastowe, ale nie zawsze tak jest.

Przy kupowaniu w sklepie, bank od razu blokuje środki na Twoim koncie i wysyła wiadomość SMS o pobraniu, ale w rzeczywistości pieniądze są przekazywane do sprzedawcy tylko w ciągu kilku godzin czy nawet dni.

Dlatego proces zwrotu pieniędzy do użytkownika również wymaga czasu.

Ale minęło już 14 dni od anulowania zakupu a nadal nie widać zwrotu pieniędzy!

Jeśli upłynęło już 14 dni, a pieniądze nadal nie wróciły na konto, prosimy dokładnie sprawdzić wyciąg z konta za 14 dni po dacie zwrotu.

Co to jest wyciąg z konta bankowego?

Wyciąg bankowy jest dokumentem przygotowywanym przez bank i przekazywanym właścicielowi rachunku bankowego. Na wyciągu możemy zbiorczo zobaczyć wszystkie wykonane na Twoim koncie operacje za wskazany okres. To tam najczęściej znajdują się „zgubione” zwroty.

Wyciąg w formacie PDF można pobrać w aplikacji Twojego banku.

Jeśli na koncie brakuje przelewu od Coolbe, bardzo prosimy skontaktować się z nami, abyśmy mogli rozwiązać tę sytuację.

Jak skontaktować się z działem wsparcia?

Możesz się z nami skontaktować pod adresem support@coolbe.pl, lub klikając w ikonkę „Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie”, jeśli kokrzystasz ze strony internetowej.