Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Jeśli rzecz na Ciebie nie pasuje lub nie podoba Ci się, możesz z niej zrezygnować w ciągu 14 dni po otrzymaniu zamówienia.
Jak zrezygnować z zamówionego towaru?
Możesz zrezygnować z produktu o nieodpowiedniej jakości tylko wtedy, gdy towar nie był używany.
1. Skontaktuj się z działem wsparcia. Podaj numer zamówienia oraz opisz powód zwrotu.
2. Specjalista ds. wsparcia użytkowników wyśle Ci adres sprzedawcy, do którego trzeba odesłać towar.
3. Po odesłaniu towaru do sprzedawcy wyślij kod śledzenia i zdjęcie przesyłki do działu wsparcia.
4. Po tym nasi specjaliści zwrócą koszt zamówienia.
UWAGA: W razie zwrotnej wysyłki zamówienia do sprzedawcy Coolbe nie ponosi kosztów wysyłki.
Jak skontaktować się z działem wsparcia?
Możesz się z nami skontaktować klikając w ikonkę „Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!" Znajduje się ona na naszej stronie internetowej w lewym dolnym rogu w zakładce "Pomoc".
Czy mogą odmówić mi zwrot?
Tak, jeśli:
- minęło ponad 14 dni od chwili otrzymania zamówienia.
- fabryczne opakowanie towaru zostało naruszone lub towar był w użyciu.
- produkt został wysłany do sprzedawcy bez wcześniejszego kontaktu z działem wsparcia.
- paczka została wysłana bez numeru śledzenia.
- śledzenie wysłanej przesyłki nie działa.
Aby zapewnić higienę i bezpieczeństwo naszych użytkowników, nie przyjmujemy zwrotów niektórych produktów, do których zaliczają się między innymi:
• Bielizna, stroje kąpielowe, biustonosze, topy-biustonosze, podkoszulki, piżamy, produkty dla dzieci, skarpetki, pończochy uciskowe i rajstopy uciskowe, jeśli plomba higieniczna nie jest nienaruszona lub jakakolwiek etykieta została uszkodzona.
• Wszystkie produkty kosmetyczne stosowane do kontaktu ze skórą i ciałem, jeśli zostały otwarte, użyte lub jeśli folia ochronna została uszkodzona. Kontakt z ciałem obejmuje nie tylko zamierzone użycie produktu na skórze, ale także wyjęcie produktu z opakowania, np. przez kontakt z ciałem, palcami.
• Soczewki kontaktowe, jeśli oryginalne opakowanie zostało otwarte.
• Produkty dla dorosłych, jeśli zostały otwarte po dostarczeniu.
• Biżuteria na ciało (na przykład piercing lub kolczyki), jeśli opakowanie zabezpieczające zostało otwarte.
• Nośniki z treścią audio lub wideo, jeżeli uszkodzona została folia lub plomba ochronna, ale nie opakowanie.
Kiedy otrzymam pieniądze?
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni po zmianie statusu zamówienia na „Zrefundowane”.