Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Pobrano z mojego konta pieniądze, jednakże zamówienie nie zostało złożone. Co zrobić?

Prosimy sprawdzić szczegółową historię operacji na stronie Twojego banku i upewnić się, że pieniądze rzeczywiście zostały pobrane.

Jeśli nastąpiło pobranie pieniędzy, prosimy skontaktować się z naszym zespołem wsparcia.

Jak skontaktować się z działem wsparcia?

Możesz się z nami skontaktować klikając w ikonkę „Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie”, jeśli korzystasz ze strony internetowej.

Aby przyspieszyć proces rozwiązania problemu, prosimy wysłać nam następujące informacje:

1. Maska karty. Jest to sześć pierwszych cyfr karty i cztery ostatnie. Na przykład: 123456******1234. Z pomocą maski karty możemy sprawdzić historię płatności.
2. Datę, czas i sumę operacji.
3. Zrzut ekranu lub fotografię, gdzie widać operację.