Witryna nie obsługuje twojej przeglądarki. Zaktualizuj przeglądarkę lub pobierz inną

Odmowa płatności! Dlaczego?

Płatność kartą jest najczęściej anulowana z następujących powodów:

1. Minął termin ważności karty.
2. Karta została zablokowana przez bank lub jest na liście kart podejrzanych.
3. Na Twoim koncie jest zbyt mało środków.
4. Nieprawidłowo wprowadzone zostały dane karty, na przykład data ważności lub kod zabezpieczający CVV/CVC.
5. Nie wprowadzono kodu 3DS, jeśli Twój bank zażądał dodatkowego potwierdzenia płatności.
6. Wpisałeś niepełny numer telefonu. Sprawdź, czy numer telefonu ma poprawny format, czyli: + (kod kraju) numer telefonu. Znak plus (+) przed numerem telefonu jest wymagany.
7. Twoja karta posiada ograniczenia na zakupy w sklepach internetowych/na platformach e-commerce.
8. Próbujesz zapłacić za zamówienie za pośrednictwem VPN lub proxy.

Jeśli wszystko jest w porządku, ale płatność nadal jest odrzucana, spróbuj zapłacić inną kartą lub użyj innej metody płatności.

Jeśli to nie pomoże, napisz do naszego zespołu wsparcia. W miarę naszych możliwości postaramy Ci się pomóc.